Service en garantie

Op deze pagina vindt u alle informatie over onze service en de te bieden garanties op onze producten.

Annuleren

U kunt een bestelling kosteloos annuleren, zolang deze nog niet is verstuurd. Indien u de bestelling annuleert nadat deze is verzonden, weigert u dan het pakket bij bezorging. Als u een bestelling al betaald heeft, wordt de aankoopsom (met de in mindering gebrachte verzendkosten), na goede ontvangst van de retourzending, aan u teruggestort.

Bedenktijd & Retouren

U heeft 14 dagen om, zonder opgaaf van redenen, het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Uitzondering hierbij zijn speciaal voor u bestelde of geassembleerde producten. Het product kan alleen onbeschadigd en in de originele verpakking geretourneerd worden. Bij retournering van het product, wordt het totale factuurbedrag gecrediteerd, minus de verzendkosten.

Product binnen 14 dagen retourneren?

Wilt u een product retourneren? Dat is uiteraard geen probleem. U kunt het retourformulier invullen.
De verzendkosten van de retournering zijn voor uw rekening.

Retouradres:
Opritverklikker
Dalmsholterweg 11, 7722 KJ Dalfsen
info@opritverklikker.nl

Garantie

Op ons aangeboden assortiment geldt, een garantieperiode van 1 jaar op de productie- en materiaalfouten, vanaf de oorspronkelijke aankoopdatum. Op de garantie die wij aanbieden zijn een aantal uitzonderingen.

Garantieprocedure

Mail ons de omschrijving van de storing. Vervolgens ontvangt u een checklist met tips en tricks, reparatiekosten en een serviceformulier per mail. Stuur indien nodig de complete set met ingevuld serviceformulier en kopie aankoopbewijs GEFRANKEERD naar ons toe.

Let op: Vermeld uw naam, zodat duidelijk is wie de afzender is. Ongefrankeerde pakketten worden niet geaccepteerd.

Na ontvangst van uw zending wordt de apparatuur getest. Afhankelijk van de klacht kan dit ongeveer 1 week in beslag nemen. Daarna ontvangt u per mail een bericht met de constatering en een voorstel. Indien de apparatuur (binnen de garantieperiode van 1 jaar) afwijkingen vertoont, worden de defecte onderdelen vervangen. De apparatuur inclusief een servicerapport wordt kosteloos naar u retour gestuurd.

Uitsluitingen en vergoedingen

Mocht bij het testen blijken dat:

dan bent u een vergoeding schuldig van tenminste €43,50 (verzendkosten €10,00 en arbeid/testloon €33,50) evt. aangevuld met de kosten voor vervangende apparatuur. Deze vergoeding zullen wij u middels een factuur gelijktijdig met het mailbericht met de constatering toesturen. Pas na ontvangst van de betaling, zullen wij tot verzending van de apparatuur overgaan. Wanneer blijkt dat naderhand dezelfde klachten optreden, verzoeken wij u wederom contact met ons op te nemen om, in goed overleg, de vervolgstappen bespreken.

Hulp op afstand voor camerasystemen

Voor de geleverde camerasystemen leveren wij hulp op afstand. Daarvoor maken wij gebruik van een tool waarmee we op uw computer in kunnen loggen. U kunt hiervoor een tijdelijk programma downloaden door hier te klikken