Service en garantie
Op deze pagina vindt u alle informatie over onze service en de te bieden garanties op onze producten.
Annuleren
U kunt een bestelling kosteloos annuleren, zolang deze nog niet is verstuurd. Indien u de bestelling annuleert nadat deze is verzonden, weigert u dan het pakket bij bezorging. Als u een bestelling al betaald heeft, wordt de aankoopsom (met de in mindering gebrachte verzendkosten), na goede ontvangst van de retourzending, aan u teruggestort.
Bedenktijd & Retouren
U heeft 14 dagen om, zonder opgaaf van redenen, het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Uitzondering hierbij zijn speciaal voor u bestelde of geassembleerde producten en batterijen. Het product kan alleen onbeschadigd en in de originele verpakking geretourneerd worden. Bij retournering van het product, wordt het totale factuurbedrag gecrediteerd, minus de verzendkosten.
Product binnen 14 dagen retourneren?
Wilt u een product retourneren? Dat is uiteraard geen probleem. U kunt het retourformulier invullen.
De verzendkosten van de retournering zijn voor uw rekening.
Retouradres:
Opritverklikker
Dalmsholterweg 11, 7722 KJ Dalfsen
info@opritverklikker.nl
Garantie
Op ons aangeboden assortiment geldt, een garantieperiode van 1 jaar op de productie- en materiaalfouten, vanaf de oorspronkelijke aankoopdatum. Op de garantie die wij aanbieden zijn een aantal uitzonderingen.
- Schade als gevolg van onzorgvuldige installatie en/of gebruik, of door opzet of grove schuld.
- Alle rechtstreekse of onrechtstreekse schade na levering veroorzaakt aan het systeem (bv. schokken, val, stof, vuil, vocht enz).
- Defecten als gevolg van brand, bliksem, ongeval, natuurrampen enz.
- Schade veroorzaakt door onvoldoende bescherming bij transport van het apparaat bij eventuele retourzending.
-
Accu's en/of batterijen.
- Aanpassingen die u zelf heeft aangebracht (gaatjes geboord, behuizign geverfd, etc).
Garantieprocedure
Mail ons de omschrijving van de storing. Vervolgens ontvangt u een checklist met tips en tricks, reparatiekosten en een serviceformulier per mail. Stuur indien nodig de complete set met ingevuld serviceformulier en kopie aankoopbewijs GEFRANKEERD naar ons toe.
Let op: Vermeld uw naam, zodat duidelijk is wie de afzender is. Ongefrankeerde pakketten worden niet geaccepteerd.
Na ontvangst van uw zending wordt de apparatuur getest. Afhankelijk van de klacht kan dit ongeveer 1 week in beslag nemen. Daarna ontvangt u per mail een bericht met de constatering en een voorstel. Indien de apparatuur (binnen de garantieperiode van 1 jaar) afwijkingen vertoont, worden de defecte onderdelen vervangen. De apparatuur inclusief een servicerapport wordt kosteloos naar u retour gestuurd.
Service bij gebreken
We hebben een eigen service-afdeling en we verzamelen continue feedback van klanten zodat we productverbeteringen met de producenten door kunnen voeren. Mocht uw opritverklikker problemen hebben, dan ontvangt u van ons een mail met een checklist. In de checklist staan tips en trics zodat u wellicht zelf de klacht kunt verhelpen. Mocht dat niet lukken, dan staan in de mail de procedure mbt retournering/reparatie en de eventuele kosten vermeld.
Wij besteden veel zorg aan klachten en reparaties en zorgen ervoor dat u altijd een goedwerkend systeem retour ontvangt.
Uitsluitingen en vergoedingen
Mocht bij het testen blijken dat:
- er geen afwijkingen geconstateerd worden,
- de instellingen niet goed staan, waardoor "de apparatuur niet met elkaar praat",
- een batterij vervangen had moeten worden,
- breuk of beschadiging aanwezig is,
- of andere zaken die niet onder de garantie vallen,
dan bent u een vergoeding schuldig van tenminste €43,50 (verzendkosten €10,00 en arbeid/testloon €33,50) evt. aangevuld met de kosten voor vervangende apparatuur. Deze vergoeding zullen wij u middels een factuur gelijktijdig met het mailbericht met de constatering toesturen. Pas na ontvangst van de betaling, zullen wij tot verzending van de apparatuur overgaan. Wanneer blijkt dat naderhand dezelfde klachten optreden, verzoeken wij u wederom contact met ons op te nemen om, in goed overleg, de vervolgstappen bespreken.
Hulp op afstand voor camerasystemen
Voor de geleverde camerasystemen leveren wij hulp op afstand. Daarvoor maken wij gebruik van een tool waarmee we op uw computer in kunnen loggen. U kunt hiervoor een tijdelijk programma downloaden door hier te klikken.