Warning: strpos(): Empty needle in /var/www/vhosts/opritverklikker.nl/httpdocs/catalog/controller/common/header.php on line 158 Service en garantie
Aanbevolen

Service en garantie

ANNULEREN

Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kostenloos. Annuleert u de bestelling nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien wij reeds een betaling van u hebben ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht.

 
RETOURNEREN BINNEN 7 WERKDAGEN (BEDENKTIJD)
U heeft 7 werkdagen om, zonder opgaaf van redenen, het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Uitzondering hierbij zijn speciaal voor u bestelde of geassembleerde producten. Het product kan alleen onbeschadigd en in de originele verpakking geretourneerd worden. Bij retournering van het product, binnen de periode van 7 dagen wordt het totale factuurbedrag gecrediteerd, minus de verzendkosten.
 
RETOURNEREN NA 7 WERKDAGEN
Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan ons kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via e-mail of per post. Vermeld u aub uw naam, adres en woonplaats.
 
Reeds betaalde bedragen, worden binnen 14 dagen aan u terugbetaald.
 
GARANTIE
Op de aangeboden goederen geldt, afhankelijk van het type product, een garantieperiode van 1 of 2 jaar op de productie- en materiaalfouten, vanaf de oorspronkelijke aankoopdatum.
 
Schade die niet onder de garantie valt:
  • als gevolg van onzorgvuldige installatie en/of gebruik, of door opzet of grove schuld
  • alle rechtstreekse of onrechtstreekse schade na levering veroorzaakt aan het systeem (bv. schokken, val, stof, vuil, vocht enz)
  • defecten als gevolg van brand, bliksem, ongeval, natuurrampen enz
  • veroorzaakt door onvoldoende bescherming bij transport van het apparaat bij eventuele retourzending
  • accu's en/of batterijen
 
PROCEDURE
Mail ons de omschrijving van de storing. U ontvangt van ons per mail een checklist met tips en trics, reparatiekosten én een serviceformulier. Stuur indien nodig de complete set met ingevuld serviceformulier en kopie aankoopbewijs GEFRANKEERD naar ons toe. Vermeld uw naam, zodat duidelijk is wie de afzender is. Ongefrankeerde pakketten worden niet geaccepteerd.
 
Na ontvangst van uw zending wordt de apparatuur getest. Afhankelijk van de klacht kan dit ongeveer 1 week duren. Daarna ontvangt u per mail een bericht met de constatering en een voorstel. Indien de apparatuur (binnen de garantieperiode van 1 of 2 jaar) afwijkingen vertoont, worden de defecte onderdelen vervangen. De apparatuur inclusief een servicerapport wordt kostenloos naar u retour gestuurd.
 
UITSLUITINGEN EN VERGOEDINGEN
Mocht bij het testen blijken dat:
  • er geen afwijkingen geconstateerd worden
  • de instellingen niet goed staan, waardoor "de apparatuur niet met elkaar praat"
  • een batterij vervangen had moeten worden,
  • breuk, beschadiging aanwezig is
  • of andere zaken die niet onder de garantie vallen,
dan bent u een vergoeding schuldig van tenminste € 35,00 (verzendkosten € 10,00 en arbeid/testloon € 25,00) aangevuld met de kosten voor vervangende apparatuur. Deze vergoeding zullen wij u in de vorm van een factuur gelijktijdig met het mailbericht met de constatering toesturen. Pas na ontvangst van de betaling, zullen wij tot verzending van de apparatuur overgaan. Wanneer blijkt dat naderhand dezelfde klachten optreden, dan verzoeken wij u wederom contact met ons op te nemen om, in goed overleg, de vervolgstappen bespreken.
 
Retouradres:
 
ALB Systems
Dalmsholterweg 11
7722 KJ Dalfsen
info@opritverklikker.nl
 
 

HULP OP AFSTAND

Bij het verlenen van service voor de camerasystemen kunnen wij hulp op afstand aanbieden. Daarvoor is het noodzakelijk om tijdelijk een programma op uw computer te installeren. Met dit programma kunnen wij, met uw instemming en medewerking, toegang krijgen tot uw computer. Dit kan alleen als wij van u de identificatiecode en pincode van het hulpprogramma krijgen. Zonder die gegevens hebben wij dus geen toegang tot uw computer. Na gebruik van het programma wordt het ook vanzelf weer verwijderd van uw computer. U kunt het programma hier downloaden.

 

Oude versie Guard Viewer installeren (alleen voor Android telefoons)

Door een update van de Guard Viewer app is de functie waarmee de meldingen van de opritverklikker teruggekeken kunnen worden, komen te vervallen. We doen er alles aan om deze functie weer terug te krijgen. Zolang dat nog niet gelukt is willen we u wel de mogelijkheid bieden om een oudere versie van de app op uw telefoon te installeren. De uitgebreide instructie hiervoor kunt u op verzoek via email ontvangen of heeft u reeds van ons ontvangen. In de instructie wordt verwezen naar een internetpagina waar het juiste bestand gevonden kan worden. Bekijkt u dit bericht op uw telefoon dan kunt u met deze link de download starten. Bekijkt u dit bericht op uw computer en heeft u een QR-code scanner op uw telefoon geïnstalleerd dan kunt u ook onderstaande QR-code scannen.

 

 

ALB Systems Opritverklikkers © 2019